ინტერნეტ მაღაზიის შექმნა

გსურთ ინტერნეტ მაღაზიის შექმნა, გაეცანით დეტალურ ინფორმაციას და მიიღეთ თქვენზე მორგებული კონსულტაცია

ინტერნეტ მაღაზიის დამზადება

რა ძირითადი საკითხების გათვალისწინება გვჭირდება ონლაინ მაღაზიის გაკეთების პროცესში:

დომენი & სერვერი

პირველ რიგში აუცილებელია ონლაინ მაღაზიის მისამართის - დომენის შეძენა. ამის შემდგომ შეგიძლიათ შეიძინოთ სერვერი (ჰოსტინგი), სადაც ვირტუალურად განთავსდება თქვენი ონლაინ მაღაზია.

ვიზუალური მხარე

ონლაინ მაღაზიის შექმნა იწყება ვიზუალური ელემენტების განსაზღვრით, როგორიცაა ლოგოს დიზაინი, ფერთა პალიტრა და ფონტი. ამ ელემენტების შერჩევაზეა დამოკიდებული, თუ რამდენად ეფექტური გამოვა თქვენი ონლაინ მაღაზიის დიზიანი.

ტექნიკური მხარე

მნიშვნელოვანია ინტერნეტ მაღაზიის დამზადება განხორციელდეს სათანადო პლატფორმაზე. თქვენი ბიუჯეტისა და მიზნების გათვალისწინებით შეგიძლიათ შეარჩიოთ მზა პლატფორმები, როგორიცაა: WordPress, Wix, Shopify და სხვა ან ონლაინ მაღაზია შექმნათ ინდივიდუალურად დაწერილი კოდის მეშვეობით.

ონლაინ მაღაზიის შექმნა

სამუშაო პროცესი

რა ეტაპებისგან შესდგება ონლაინ მაღაზიის დამზადების პროცესი?

დიზაინი

პირველ რიგში ხდება დიზაინის საკითხებზე შეთანხმება

შოპის პირველადი ვარიანტი

პირველადი ვარიანტის გამოგზავნა

შენიშვნების გასწორება

დამკვეთის მიერ წარმოდგენილი შენიშვნების გასწორება

საბოლოო ვარიანტის ჩაბარება

ინტერნეტ მაღაზიის საბოლოო ვერსიის გაკეთება

რა ღირს?

ინტერნეტ მაღაზიის შექმნა?

ინტერნეტ მაღაზიის დამზადების იწყება 2500 ლარიდან, ზუსტი ფასი დამოკიდებულია დეტალებზე, როგორიცაა: საიტის ფუნქციონალი, დიზაინი, კატეგორიების რაოდენობა და სხვა.

დიზაინი

ონლაინ მაღაზიის ღირებულების ერთ-ერთი განმსაზღვრელი ფაქტორია მისი დიზაინი, კერძოდ რა სირთულის და მოთხოვნების მქონე დიზაინის ელემენტები ექნება თქვენს ინტერნეტ მაღაზიას.

ფუნქციები

საკმარისია მინიმალური ფუნქციონალი, თუ რაიმე დამატებითი ფუნქციები დაგჭირდებათ, როგორიცაა მაგალითად განვადების სისტემა, საბუღალტრო პროგრამის ინტეგრაცია და სხვა.

ტექნიკური მომსახურება

ნებისმიერ ონლაინ მაღაზის ჭირდება ტექნიკური მომსახურების სერვისი, ამიტომაც მნიშვნელოვანია წინასწარ განისაზღვროს ონლაინ მაღაზიის მომსახურების პირობების და წესები.

ძირითადი ფუნქციონალი

1.კატალოგის გვერდი, რომელზეც განთავსებულია თქვენი პროდუქცია, წინასწარ განსაზღვრული კატეგორიების მიხედვით. მომხმარებელს საშუალება აქვს მოძებნოს მისთვის სასურველი პროდუქტი, ფილტრაციისა და ძიების ფუნქციონალის მეშვეობით.