რატომ არის სეო ოპტიმიზაცია ყველაზე ეფექტური ინვესტიცია მარკეტინგში?
საიტის სეო ოპტიმიზაცია გეხმარებათ გაზარდოთ თქვენი ვებ-გვერდის ხილვადობა საძიებო სისტემებში, მათ შორის Google-ის საძიებო სისტემაში. სეო მომსახურების მთავარი უპირატესობები:
თქვენი სარეკლამო სტრატეგია არის არაპირდაპირი - მომხმარებელი თავად გპოულობთ, როდესაც ის ეძებს თქვენს პროდუქტს ან მომსახურებას.
სეო ტრაფიკი ბევრად ხარისხიანია, მაქსიმალურად დიდია კლიენტად ქცევის პროცენტი.
რას მოიცავს სეო ოპტიმიზაციის მომსახურება?
პირველ რიგში ხორციელდება სეო აუდიტი
სტრატეგიის განსაზღვრა, მათ შორის მიზნები და ამ მიზნების მიღწევის საშუალებები
On page & Off page სეოს განხორციელება
SEO შედეგების გასაუმჯობესებლად უმნიშვნელოვანესია ანალიტიკური ნაწილი, კერძოდ მიღებული შედეგების ანალიზი და კორექტირება.
SEO ოპტიმიზაცია ერთ-ერთი ყველაზე მაღალი უკუგების მქონე მარკეტინგული მიმართულებაა.
თქვენი კონკურენტების 90% არ ან ვერ ახორციელებენ ეფექტურ სეო სტრატეგიას, რაც გაძლევთ არსებით უპირატესობას.
ეს არის ყველაზე მიზნობრივი მარკეტინგული აქტივობა - მიმართული მხოლოდ იმათკენ, ვინც ეძებს თქვენს პროდუქტს ან სერვისს.
საიტის ოპტიმიზაცია არის გრძელვადიანი საინვესტიციო პროექტი, მიღებული შედეგები კი რამდენიმე წლის განმავლობაში მიიღებს არსებით როლს თქვენ ბიზნესის პიარში.
SEO ოპტიმიზაციის ფასი დამოკიდებულია სამუშაოს მოცულობაზე, წარმოგიდგენთ ძირირთად პაკეტებს:
თვიურად
თვიურად
თვიურად
სეო ოპტიმიზაცია არის გრძელვადიანი სტრატეგია, არსებითი შედეგების მიღებას ჭირდება საშუალოდ 6-12 თვიანი პერიოდი. შედეგების მიღების ვადები დამოკიდებულია საქმიანობის სფეროზე, არსებულ კონკურენციაზე და სხვა ნიუანსებზე.
არავინ შეიძლება გარანტია #1 პოზიციებს, რადგან საძიებო სისტემების ალგორითმები მუდმივად იცვლება. თუმცა, ჩვენ ვთანამშრომლობთ საუკეთესო პრაქტიკებით საიტის ხილვადობისა და რეიტინგების გაუმჯობესებისთვის.
რა განსხვავებაა სეოსა და გუგლში რეკლამირებას შორის? ორივე გეხმარებათ გაზარდოთ თქვენი ხილვადობა გუგლის საძიებო სისტემაში, თუმცა SEO უფრო მდგრადია და შედეგების მიღების შემდგომ დიდი ხნით ინარჩულებს პოზიციებს, ხოლო Google ads არის დროებითი, როგორც გათიშავთ, აღარ გამოჩნდება თქვენი რეკლამა.
SEO-ს წარმატება ვეხსმებით სხვადასხვა მეტრიკას, მათ შორის საძიებო სიტყვების რეიტინგებს, ორგანულ ტრაფიკს, კონვერსიებს და ბაუნს რეიტს. რეგულარული ანგარიშგება ხელს გვაძლევს შედეგების თვალყურის დევნებას და სტრატეგიების საჭიროების მიხედვით კორექტირებას.